12. veljače 2013.

Heklane narukvice

Evo, heklam i dalje po malo.
Prije dva dana uzela sam heklicu u ruke 
i sasvim slučajno i neplanski napravila ove dvije narukvice.
Nastale su bez ikakvog tutoriala (moram se malo pohvalit).:)
Naravno ne bi ja bila ja kad u sve to ne bi ubacila i perlice.
Pa pogledajte kako je to ispalo:













Lijep pozdrav, Renata.


Broj komentara: 16:

  1. Meni je ovo dosad(osim sove)najbolji rad koji sam vidjela na tvom blogu...Svaka čast...
    Još da je koja zelena :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Divne su..Vidjeh heklane narukvice i kod Mare, a ja se nisam makla dalje od početka tj.šeširića!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne posustaj:)...zabavno je, a lijepe stvari se mogu napraviti i s osnovnim bodom.
      Ja sam još daleko od nekih savršenih i malo kompliciranijih uradaka...ali treba prakse i vremena...

      Izbriši
  3. Stvarno odlično izgledaju :) I lijepe su i romantične boje :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš mi je drago da vam se sviđaju:)...na ruci izgledaju baš lijepo...

    OdgovoriIzbriši
  5. Superrrrrrr, amei suas peças, espero sua visita abraços!! MARIZA
    http://paolapassione.blogspot.com.br/

    OdgovoriIzbriši
  6. predivne su,meni je roza naj naj

    OdgovoriIzbriši
  7. Super su! Svaka čast na trudu.... kad god vidim nekog da ovako fino radi s kukicom bdem malčice ljubomorna, ali to ne mjenja činjenicu da sam preljena da naučim! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti!:)Dugo sam imala želju naučiti heklati i sad sam konačno našla vremena za to...

      Izbriši
  8. Renata, svaka čast! Imaš pravu kreativnu osobnost i ogroman smisao za lijepo. Ako su ovo tvoji početnički radovi, što će biti za koju godinu. Inače, obožavam ručni rad, naročito heklanje i štrikanje, ali i izradu goblena. Kao studentice, moja sestra i ja napravile smo puno toga. sada kolažiram slike. Drago mi je da postoji ovaj blog. Srdačno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na podršci i ovako lijepim komentarima! To mi je dodatni poticaj u svemu što radim!:)

      Izbriši

Hvala na posjeti i komentaru!