4. veljače 2013.

Beskonačni (cijevasti) šal


Imam par lijepih zimskih šalova,
ali već neko vrijeme si želim beskonačni, a neki ga zovu i cijevasti šal.
Stalno govorim sad ću ga kupit, pa sad, i na kraju,
pa mogla bi ga napravit i sama.
I tako kupim vunu, nađem tutorial na You Tube-u i naheklam si šal. 
Iako sad kad razmislim mogao je biti i neke drugačije, možda ljepše boje,
ali kad ga stavim sasvim odgovara mojim odjevnim kombinacijama.
Nije idealan, ali nije niti loš, na kraju ipak je za mene,
pa neki nedostaci nisu toliko bitni.
S praksom mislim da će biti i boljih radova.






 


Lijep pozdrav, Renata.

Broj komentara: 13:

  1. Baš je lijep! Boja je super, baš da podigne raspoloženje u ovim zimskim danima :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš mi je drago da vam se sviđa...super je praktičan i odlično grije, ne znam kako sam do sad mogla bez njega...:))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma šta fali boji? Boja je onako univerzalna, paše uz sve. A i imaš novi šal. ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. odlično i ono najbitnije toplo "izgleda", super je :)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sam upravo dobila jedan jako lijep šal/marama, ma ne znam kako bih ga nazvala...ali je prekrasno. Super ideja za tebe :)
    Uslikaću sutra pa postaviti na blog. Eto, dajem ti zadatak :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na posjeti i komentaru!