24. rujna 2012.

Početnički embroidery

Volim isprobavati različite tehnike izrade nakita, stvarno ne znam čega se već do sada nisam primila, ali uvijek se na kraju vraćam perlicama od kojih je prije nekoliko godina sve i počelo.
"Čovjek uči dok je živ" -  poznata je krilatica koja vrijedi i za mene, s obzirom da ima još puno toga što bi htjela isprobati i naučiti. 
Jedna od tih tehnika je i embroidery. Prije nekoliko dana upustila sam se u tu avanturu, a krajnji rezultat su ova dva prstena. 













Ja sam zadovoljna sa svojim početničkim radom.
A šta vi mislite? Kako se vama čini?


Lijep pozdrav, Renata.

Broj komentara: 17:

  1. Nikad ne bih rekla da su ovo tvoji prvi radovi! Da napraviš nekakav tutorial? Zbilja su odlično ispali :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Po ovome kako ovi prsteni odlično izgledaju teško mogu povjerovati da su početnički! Stvarno. Svaka čast.
    Lijep pozdrav :))

    OdgovoriIzbriši
  3. baš su lipi...nimalo početnički!!! :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala vam drage moje...ovo sam stvarno radila prvi puta...polako i strpljivo:)
    Ana, majstorice ove tehnike, drago mi je da ti se sviđa!:))

    OdgovoriIzbriši
  5. svaka čast! tvoja priča je kao i moja,sve je počelo sa perlicama a dnas radim sve i svašta! super za prve radove!

    OdgovoriIzbriši
  6. Odgovori
    1. Hvala ti na posjeti! Drago mi je da ti se sviđa moj blog i moji radovi.:))
      I ja sam škicnula tvoj, svašta zanimljivo ima i kod tebe.:)

      Izbriši
  7. Jako su lijepi, mene fascinira ova tehnika, mislim da bih znala tako nešto uraditi samo putem obuke na kursu ili se varam :)
    Stvarno su predivni...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti!:)Na internetu ima dosta tutoriala za ovu tehniku, nije komplicirana samo traži malo strpljenja i vremena.

      Izbriši
  8. Na jednom paru naučnica su bile lijepljene perlice i kako su dvije nemam pojma na koju foru otpale, odlučila sam nadolijepiti druge dvije. Za to malo mi je trebalo barem 15 minuta i popiiiiii sam skroz. Tada sam shvatila da to nikako nije za mene. :)
    Tebi svaka čast, jer prsteni super izgledaju!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sad si me podsjetila na mene nekad davno, tako sam i ja odprilike reagirala:)

      Izbriši
  9. izgledaju super... ne bi nikad rekla da ih radiš prvi put! Bravo!

    OdgovoriIzbriši

Hvala na posjeti i komentaru!