10. rujna 2012.

Crvena srčeka






Ova prekrasna crvena staklena srčeka već neko vrijeme stoje skrivena u kutiji s perlama. Neki dan kad sam ih primila u ruke nekako su me podsjetila na jesen (vjerojatno zbog sjajne bakrene boje kojom su prošarana).
I tada sam odlučila da ih izvadim na svjetlo dana i od njih složim jednu lijepu narukvicu. 
Ostalo ih je još nekoliko komada. 
A šta ću s njima?...Hmm ne znam, vidjet ću...:)  








staklene perle
bakrena žica


Lijep pozdrav, Renata.

Broj komentara: 10:

  1. predivna je! ovaj herinngbone mene nesto zeza,nikako da mi bude najs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Niti meni ne ispadne uvijek savršeno, sve ovisi o žici.
      Ja najviše volim raditi s posrebrenom žicom, jer se jako lijepo oblikuje, iako i bakrena nije loša.

      Izbriši
    2. Posrebrena 0,8mm, a bakrena 1mm.

      Izbriši
  2. Baš je lijepa i profinjena! Istina da malo podsjeća na jesen :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Oh,da.Odlična kombinacija bakra i srčeka prošaranih bakrenom bojom:)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na posjeti i komentaru!