24. svibnja 2012.

Samo za mene

Uvijek za sebe imam nekako najmanje vremena i uvijek radim nešto za druge, pa sam odlučila ispraviti tu malu nepravdu i napraviti nešto samo za sebe. Nisu to neke velike stvari, (samo jedna ogrlica i rajf za kosu) ali me vesele, zgodne su mi i rado ih nosim.



ogrlica
rolani cvjetovi od tkanine
sitne perlice
satenska traka


 
rajf
rolani cvjetovi od tkanine
sitne perlice


Lijep pozdrav, Renata.

Broj komentara: 7:

  1. oba predmeta su super, a mojoj sestri koja upravo gleda sa mnom sviđa se plava ogrlica! lajk od obje! ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tako treba!Ja bih i za mene :))

    Ja sam za rajf.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da treba i češće misliti na sebe, ali...
      Rajf mi je moram priznat najdraži:))

      Izbriši

Hvala na posjeti i komentaru!