16. svibnja 2012.

Lila

U zadnje vrijeme mi se sasvim nesvjesno nametnula lila tj. ljubičasta boja. Nikad nisam bila njen fan, ali ima nešto privlačno u toj boji, pa je tako i moj blog sasvim slučajno osvanuo u lila izdanju (i baš mi se sviđa). 
Na neki poseban način privukle su me i ove prozirno - ljubičaste perlice iz kojih je nastala ova lilasta narukvica.

A što se tiče omiljene ili najdraže boje, još kao djevojčicu kad bi me netko pitao koja ti je boja najdraža, rekla bi roza (kao sve djevojčice tada), ali i danas u ovim ozbiljnim godinama to mi je ostala najdraža boja. Danas rijetko nosim rozu boju, ali su tu zato moje dvije cure koje to nadoknađuju.:)
Imate li i vi svoju omiljenu boju?





dvoredna narukvica
 prozirne i lila staklene perlice 
spiral rope tehnika


Lijep pozdrav, Renata.

3 komentara:

  1. Narukvica je prekrasna. Pogotovo zbog ove boje. Što mogu, ja sam fan ljubičaste boje :))
    Pozz :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja nisam fan, ali mi se sviđa boja i to jako he he. Narukvica je i više nego prekrasna :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma znala sam ja da ova boja "zapinje" za oko skoro svima...:))

    OdgovoriIzbriši

Hvala na posjeti i komentaru!