19. prosinca 2013.

Lista želja

Ovo mi je prvi puta u životu da radim nekakvu listu želja.
Ova je vezana za moje hobije i ono što me uveseljava.
Ideja da je napišem došla je sasvim slučajno.
Razmišljala sam što bi željela kupiti tj. pokloniti sama sebi u idućoj godini.
Kao što to uvijek biva kad imaš djecu (oni koji imaju znaju:)) 
uvijek su tvoje želje na kraju liste,
a njihove naravno na početku, tako da nije nimalo lako doći na red.:)
Ovaj put sam odlučila svoje želje staviti na papir, 
pa možda se bar neke od njih i ostvare


1. Mašina za šivanje

Već duže vremena si želim jednu mašinu za šivanje, i imam brdo stvari u mislima koje bi željela na njoj sašiti. Dobila sam odlične preporuke za ovu mašinu. Za moje potrebe i želje bila bi sasvim zadovoljavajuća,
 dapače odlična.



2. Šarene tkanine

Kako to već ide uz mašinu treba imati i tkanine, pa mi je želja imati i jednu lijepu kolekciju tkanina. Naravno, s obzirom da obožavam boje, kolekcija mora biti što šarenija.:)




3. Etui sa heklicama

Jedna od mojih želja i ovaj prekrasni rozi etui s heklicama, škaricama i iglama. 



4. Perlice

Voljela bi nadopuniti i svoju kolekciju perlica, sa svim onim bojama koje mi još nedostaju.



5. Radna soba

Želja svakog kreativca je i njegova radna soba. Moja želja je pretvoriti 
našu zatvorenu lođu u radnu sobu. I naravno da bude u svijetlim bojama.



 Da li i vi imate listu želja, ili možda razmišljate o njoj?


Renata


Broj komentara: 5:

  1. Nije ti losa lista zelja, i ja bih neke stvari s nje!

    Ja imam staru Bagatovu masinu, ima vise od 30 godina (naslijedila sam ju) i nikako da se bacim na sivanje..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imala sam i ja jednu staru mašinu nekad, ali se pokvarila i ne znam više gdje je završila...
      A što se liste želja tiče, mislim da nisam prezahtjevna i da će mi se bar dio nje ispuniti...:)

      Izbriši
  2. Za perlice ti preporučujem eBay jer su daleko jeftiniji od naših hobby shopova a da ne govorim o količinama i izboru!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, neke stvari sam već naručivala s ebay-a...i da su daleko povoljniji stvarno jesu.

      Izbriši
  3. Odličan post! Ja već dugo maštam o radnom kutku ili sobi, nadam se da će se i to ostvariti uskoro. Isto bih volela nešto svetlo, puno prozora i polica za sitnice... :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na posjeti i komentaru!