14. svibnja 2013.

Tirkizno

Evo i jednog tirkiznog posta. 
Obožavam tirkiznu boju, osobito po ljetu.
Predivna je i nakit u toj boji podiže i osvježava svaku odjevnu kombinaciju.
A tu su i moji tirkizni radovi, cvjetni brošić i narukvica.









 






Lijep pozdrav, Renata.

Broj komentara: 6:

  1. Predivni radovi! Obožavam tirkiznu boju, pogotovo kako ti kažeš za ljeto.... posebna je boja baš :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Drago mi je, da si se vratila i da program radi. Tirkizna boja nije baš moja boja, a ovo si sve predivno uradila. Čao

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala vam cure!!:))
    Drago mi je da vam se sviđa!:))

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasan blog, prepun lijepih i zanimljivih rukotvorina! Uživala sam u razgledavanju!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na posjeti! Drago mi je da vam se sviđa!:)

      Izbriši

Hvala na posjeti i komentaru!