20. prosinca 2012.

Pokloni

Sad kad su podijeljeni mogu biti o objavljeni.:)
Božićni poklončići za vrtićke tete mojih cura.
Ne znam ko je bio više uzbuđen što će tetama dati poklon D. ili L.
Uglavnom tetama se svidjelo, uspjela sam pogoditi njihove ukuse i to mi je bilo jako drago.
Hvala im još jednom što se tako lijepo brinu o mojim curama dok su u vrtiću.


 
 ogrlica
staklene perle
bakreni lanac  

 
narukvica
velika staklena perla
sitne staklene perlice

 
narukvica
staklene perle različitih oblika i boja


naušnice
velike akrilne perle
sitne staklene perlice



Lijep pozdrav, Renata.


Broj komentara: 8:

  1. tetama uvijek treba zahvaliti, nadam se da im se svidjelo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam mi jako zahvalna i imamo jako dobru suradnju...još su tu i dvije tete defektologice i svi zajedno smo jedan odičan tim, odlično surađujemo...sve one zajedno napravile su jako veliki posao u našem slučaju tako da su ovi pokloni stvarno sitnica, ali od srca...:)
      i da svidjelo im se:))

      Izbriši
  2. Koji raskošni pokloni! Jako su lijepi :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Naušnice su mi jako elegantne...tako bih voljela sebi napraviti jedne da umijem :(
    Nadam se da su se tete jako obradovale....

    OdgovoriIzbriši
  4. Tete su zakon:))) Imaš nagradicu na mom blogu:)

    OdgovoriIzbriši
  5. ne sumnjam da im se svidjelo...jedno bolje od ljepšega..

    OdgovoriIzbriši

Hvala na posjeti i komentaru!