24. kolovoza 2012.

Naušnice #2


Za mene ovo ljeto nije bilo nekog posebnog godišnjeg odmora.
Nisam nigdje putovala i provela sam ga u svom lijepom i vrućem Zagreb gradu. Cijelo vrijeme sam nešto po malo radila. I to baš po malo, jer su me ove vrućine totalno onesposobile za neke velike kreativne pothvate. 
Ideja ne nedostaje, tako da se nadam da će s dolaskom jeseni iz moje male manufakture izaći i neke nove zgodne stvarčice. 
 
A do tada, u nastavku slijedi nekoliko novih fotkica naušnica:









staklene perle
posrebrena žica



Lijep pozdrav, Renata.

Broj komentara: 5:

  1. Jako dobre! Odličan mi je dodatak s ovim malim perlicama na udicama.
    Pozz:)

    OdgovoriIzbriši
  2. odlično,naušnice su super.sve ljepše od ljepše

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve su lijepe, al ove zadnje su mi woow!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala vam, lijepo je čuti da vam se sviđaju...:))
    Meni su osobno ove s perlicama na udicama najdraže i mislim da će ih biti još u nekim drugim varijantama.:)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na posjeti i komentaru!