20. srpnja 2012.

Lanac i perlice

Ovog puta odlučila sam se za jednu "mišung" ogrlicu. Asocirala me na eleganciju i rock. Može se kombinirati uz skoro svaki outfit. (Žao mi je što to ne mogu prezentirati, jer se sama ne mogu lijepo uslikati). Sitne male perlice u kombinaciji sa lancem.








sitne perlice svijetlo lila i prozirne
Spiral Rope tehnika
lanac


Lijep pozdrav, Renata.

Broj komentara: 5:

  1. Ova kombinacija je izvrsna!Posebno mi se sviđaju ove "ledene" perlice na ovu vrućinu:)Svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš mi se sviđa ova kombinacija malih bijelih perli i metalnih lanaca, za 5! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Aha,prava rock elegancija i stvarno lijepa kombinacija!

    OdgovoriIzbriši
  4. sviđa mi se ovaj kontrast nježnih perlica i lanca, super je!

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš mi je drago da sam pogodila s ovim perlicama, i mene su osvojile čim sam ih vidjela...što se tiče ogrlice htjela sam još staviti jednu ružicu, ali sam se predomislila...i uvijek se može staviti naknadno...

    OdgovoriIzbriši

Hvala na posjeti i komentaru!