5. studenoga 2012.

Torbica za mobitel

Kao što to u zadnje vrijeme biva ideje mi sinu sasvim neočekivano i naravno moraju se što prije pretvoriti u djelo, jer imam osjećaj da ću ih zaboraviti i da će jednostavno nestati. Naravno nemam naviku, niti običaj išta zapisivati, iako sam si već ne znam koliko puta rekla da moram, i stvarno bi to trebala počet radit...

Uglavnom jedan dan sam se sjetila:...Gle mogla bi napraviti malu torbicu za mob, to bi bilo baš zgodno...da i njega zaštitim od zime.:)

Uzela komadić filca, škare, ravnalo i naravno iglu, konac i perlice....
E, sad mi je žao što nisam napravila i tutorial...(a možda bude drugom prilikom)...

I torbica je tu:






 torbica za mobitel
filc
perlice


A kad ju je vidjela moja draga prijateljica i ona je poželjela takvu, tako da se bacam na izradu još jedne, naravno neće biti baš ista...:)


Što vi kažete? Kako se vama sviđa?
 

Lijep pozdrav, Renata.
 

Broj komentara: 9:

  1. ajme baš je liepa i ja imam takav mob samo crni i obožavam što je praktičan pa brzo napravim neku torbicu za njega

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako je lijepa, pogotovo s ovim perlicama na rubu, to je čini drugačijom :) Napravi tutorial ako stigneš :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Joooj,da! I meni se baš jako sviđa ovaj rub s perlicama, moram probati!!! I ja imam problem sa zapisivanjem iako imam bilježnicu upravo za to, ali mi bude mrsko pisati misleći kako ću zapamtiti...Šipak, malo morgen...Ode ideja iz glave nezapisana!

    OdgovoriIzbriši
  4. Heheh tako i ja nekad imam napad ideja pa si jih zapisujem u telefon "sta cu sve uraditi narednih dana" :))) Preslatka je torbica!

    OdgovoriIzbriši
  5. Drago mi je da se i vama sviđa:)...Baš je sva mucasta i mekana, a perlice su tu da bude malo drugačija i posebnija...

    OdgovoriIzbriši
  6. slatkiš!! ove perlica sa strana su odličan detalj!

    OdgovoriIzbriši

Hvala na posjeti i komentaru!