15. kolovoza 2012.

Podlošci za čaše, kutijica i mala polica

Sve su to stvari kojima sam odlučila podariti novi štih. Napravila sam to već prije dosta vremena, pa evo da pokažem i vama kako je to ispalo. Žao mi je jedino što ih nisam slikala prije makeover-a, da vidite razliku prije i poslije. 
Sve sam "obukla" u iste motive decoupage tehnikom.

Podlošci za čaše su od kartona i bili su reklamni (kao takvi nisu mi se ni malo sviđali).
A sada izgledaju ovako:





 Kutijica je također od kartona. Malo sam je obojala i naljepila dva cvijeta sa svake strane.




Polica je bila obična drvena, a na nju dođu keramičke posude za šećer, sol i kavu.




U vrlo jednostavnom zahvatu, uz malo boje, jednu salvetu i decoupage ljepilo, ove tri stvari dobile su totalno drugačiji izgled.


Lijep pozdrav, Renata.



Broj komentara: 6:

Hvala na posjeti i komentaru!