12. veljače 2012.

Polimerna glina 1. dio

Već neko vrijeme želim nešto napraviti od polimerne gline. Zainteresirala me, jer je stvarno neiscrpan izvor raznih kreacija i kombinacija od kojih je svaka na svoj način unikatna, i to mi se sviđa. I tako sam otišla i kupila svoja prva dva paketića fima. 
Sasvim slučajno u to vrijeme otkrila sam i dva Sandrina super bloga ...tres chic!...so chic! koja svakako posjetite, a koji su stvarno prepuni prekrasnih komada nakita i ostalih kreacija koje ona izrađuje. Na jednom od njih pronašla sam tutorial za izradu ružica od polimerne gline, bacila se na posao i napravila slijedeće:



...transparentni fimo





...crveni fimo
...transparentni fimo i voštana pastela
...i sve zajedno



...a što će nastati ili je nastalo od mojih ružica u jednom od slijedećih postova


Lijep pozdrav, Renata.









Broj komentara: 5:

  1. wow, kako su prekrasne. I ja sam ih također radila ali od glinamola i tijesta te fondana, tako su jednostavne za napraviti. Ovaj transparentni fimo i voštana pastela što je to, to si nešto pomiješala ili si tako kupila? prekrasno izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti puno!!:)
    Da, kad uhvatiš "grif" jako su jednostavne za napraviti. Ovu rozu ružicu napravila sam tako da sam pomiješala transparenti fimo sa voštanom pastelom u rozoj boji, koju sam sitno nastrugala.

    OdgovoriIzbriši
  3. O, prekrasne su, pogotovo ova prozirna!

    OdgovoriIzbriši

Hvala na posjeti i komentaru!